کارت هواداری باشگاه پرسپولیس

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس یکی از پرطرفدار ترین باشگاه ­های آسیاست که در سال 1392 در صدد سامان­دهی هواداران و ارائه خدمات متفاوت به آنان برآمد. به این ترتیب صدور، چاپ و توزیع کارت های هواداری در چهار سطح تک ستاره، دو ستاره، سه ستاره وVIPتوسط این شرکت آغاز شد.

همچنین درادامه ارائه انواع خدمات مبتنی بر این کارت هوشمند هیبرید (دارای نوار مغناطیسی و مجهز به تکنولوژی ارتباط غیرتماسی) در دستور کار این شرکت قرار گرفت. خدماتی که تااین لحظه برای هواداران پرسپولیس فعال سازی شده عبارتند از:

  • گیت های کنترل تردد در ورزشگاه اختصاصی باشگاه(ورزشگاه درفشی فر)

درتمامی باشگاه ­های حرفه ­ای درجهان، بازدید از تمرین تیم ­های ورزشی در انحصار هواداران آن تیم است. این امر در باشگاه پرسپولیس از طریق گیت های کنترل تردد که در ورزشگاه اختصاصی باشگاه( ورزشگاه درفشی فر) نصب شده اند محقق شده است.

  • بلیت رزرو شده و جایگاه ­های مخصوص هواداران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی

در هر بازی تیم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، تعدادی از جایگاه­ ها مختص هواداران پرسپولیس است که قبلا کارت هواداری باشگاه راتهیه کرده اند. بلیت این جایگاه­ ها برای هر سطح هواداری با تخفیف مشخصی عرضه می شود. دستگاه های کارتخوان دستی به همین منظور برنامه ریزی شده و درهنگام فروش بلیت بازی، هواداران باشگاه را شناسایی کرده و تسهیلات لازم را فراهم میکنند.

  • تخفیف و جایزه

از طریق پایانه های فروش مخصوصی که حاوی برنامه سامانه هواداری باشگاه پرسپولیس هستند، هواداران پرسپولیس می توانند از تخفیف های در نظر گرفته شده در خرید کالای مورد نیاز خود استفاده کنند . این پایانه ها در مراکز خرید خود باشگاه و نیز سایر مراکز خرید طرف قرارداد در شهرهای مختلف کشور نصب شده ­اند.

  • 01talia
  • 02irancell
  • 03rightel
  • no-show
  • 04bank-shahr
  • 07torism-bank
  • 05meli-bank
  • 06pasargad-bank
  • 088etick-ahvaz-shahrdari
  • etick-qazvin
  • 08etick-mashad-shahrdari
  • logo-kish
  • soc-company
  • Eb
  • cybernet
  • korea